duminică, 5 august 2012

Mi-ar fi ruşine în locul lor..

         Mă uitam la copila asta Sandra Izbaşa. Eu cred că majoritatea românilor nu o merită, cu atât mai puţin politicienii noştri. Întâmplarea a făcut să mă uit la prestaţia ei. Zic întâmplare pentru că nu mă mai uit de mult la sport de când este condus tiranic şi interesat, bântuit de unii ca Becali. Americanca a avut exact atitudinea naţiei ei: de aroganţă, determinare etuziastă, ridicolă. Mă rog, să rectific, mă gândesc aicea la un anumit filon negativ al naţiei americane.. Sportiva americancă a căzut însă în fund. Şi deşi i-au umflat clar notele, nu au putut să o scoată pe locul întâi. A ieşit românca. Avem încă oameni frumoşi, talentaţi, creativi. Mi-a apărut apoi Băsescu pe alt post declarând că el "nu demisionează că nu e laş". Cu siguranţă: el are datoria să scape ţara , ca un tată protector, de ticăloşi, el trebuie să păstorească asupra românilor.  Hai să fim serioşi! Se agaţă scabros de scaun, iar pe de altă parte vine Ponta salvator, de parcă l-a chemat cineva. Nu am fost la vot şi nu o să mă duc când au ei chef!  Mi-ar fi rusine în locul lor şi să-mi arăt faţa în public. N-au însă ruşine.. 

0 comentarii: