luni, 11 iunie 2012

Se exagerează cu căpuşele


                                       Trebuie că faza cu căpuşele invadatoare e o făcătură. După vaca nebună şi găina şugubeaţă asta. S-a gândit cineva cum să facă bani, mi-am zis, cum să vândă nişte substanţe de deratizare. Astăzi citeam în Tribuna ce spunea Dobra şi e de aceeaşi părere. Tot Dobra conchidea că săracele păsări au să rămână fără mâncare. Asta nu înseamnă că nu sunt căpuşe. Dar nu mai multe decât dintodeauna. Ştiu câţiva apropiaţi care s-au trezit cu câte una pe piele, unul s-a dus rapid la urgenţă, altul i-a dat cu şprei de muşte, altul cu spirt şi au scăpat. Am auzit de asemenea de o călugăriţă de la mânăstiea Tismana care suferă de multă vreme de o boală agonizantă din aceeaşi cauză. Urmăream cu tristeţe cazul lui Şerban Ionescu, care a făcut genialele roluri în "Blestemul pământului, blestemul iubirii" şi "Pădureanca" care acum e la mare suferinţă şi se zice că tot din cauza unei căpuşe. Asta nu ştiu exact. Deci ele există şi sunt foarte periculoase, însă să adăugăm la răul produs de ele încă un rău şi să terorizăm în plus populaţia pentru că nişte şmecheri vor să facă bani? Acum într-o zi în capatul Parcului Sub Arini am găsit câteva frunze frumoase de pătlagină ( limba oii cum ii mai zice ). Am început să le culeg împreună cu câteva de trifoi si păpădie să le adaug la salata de primăvară pe care doream să o mânânc. Noroc că m-a văzut cineva şi m-a avertizat! Am citit pe un pom şi scria că într-adevăr s-a dat cu substanţe toxice. Nu numai păsările au de suferit, ci uite şi cei care doresc să mânânce natural ce le-a dat Mama Natură, într-o perioadă când nu se mai prea găsesc produse naturale. Se pare că sunt unii care distrug şi murdăresc totul. Cred că se şi doreşte ca oamenii să stea cât mai mult în casă şi să se uite la prostiile lor de la televizor, să consume cât mai multă căldură, apă şi curent şi în plus să le fie frică să mai mânânce din natură şi să o taie la primul supermarket să facă niscaia shopping.
                                Alt lucru ce mi s-a confirmat a fost cu strângătorii de gunoaie de prin Sub Arini. Prima reacţie a fost: frumos din partea lor, ca apoi să-mi amintesc că ştiu cum funcţionează treburile, că şi asta e tot o făcătură, gunoaiele se strâng şi primăria zice: nu aveţi unde să le depozitaţi. Păi normal, vă băgaţi peste noi cu gunoaiele, noi ne ocupăm de asta, noi strângem, noi luam banul public, noi plătim firmele care ne dau şpaga. Adică noi ne-am chinuit atatâta să ajungem la putere şi veniţi voi şi faceţi curăţenie? Lasă domne să fie cât mai mult gunoi să avem ce strânge ( asta când trebuie să mai justificăm un ban ). Cam aşa merg treburile, şi cum s[ nu-ţi vină să borăşti când vezi acuma afişele electoralei? Nu ştiu zău dacă l-aş vedea pe Johannis sau pe oricare alt primar agăţat de o creangă subţire deasupra prăpastiei dacă nu m-aş face că plouă şi aş trece mai departe fără nici o mustrare...

0 comentarii: