joi, 12 aprilie 2012

Daca voi nu mă vreţi, eu vă vreu


       La ştiri am auzit că s-a propus o lege care să ne oblige să participăm cu toţii la vot. Bineînţeles că motivele sunt "îndreptăţite" în dorinţa unei mai mari "obiectivităţi" şi "prevenire a fraudelor" etc.. Bla, bla! Şi acuma, ca după toate afirmaţiile politicienilor, vine adevăretul: se pare că tot mai numeroasele neprezentări la vot ( justificată de altfel de dezamăgirea populaţiei faţă de clasa politică ) au ajuns la cifre îngrijorătoare. Şi acuma au neruşinarea să încerce să ne oblige să mergem la vot, să ne oblige să îi votăm. Cum mă pot obliga să mă duc să-l votez pe unul dintre ei, pentru ca tocmai asta e: a nu vota este şi ea o opţiune, şi anume a faptului că nu cred în nicunul dintre cei care candidează. Însă obţiunea asta mi-o interzic! Nu am dreptul să fiu neîncrezător în ce îi priveşte şi mă amendează în caz de neparticipare la vot. Asta nu se numeşte tiranie? Nu este asta un atac la dreptul meu de a alege? Amenziile am înţeles că sunt nesimţite, ceva de genul la 1000 de Ron, sumă calculată ca imposibil de plătit de majoritatea românilor. Cât de josnic poate fi jocul lor! Mai poţi însă să te duci şi să pui ştampilă pe toţi candidaţii, deşi în timp o să poate rezolva şi lucrul acesta punând pe cineva să privească dacă am votat cu adevarat. Sunt în stare de orice. Oricum e îngrijorător ce se pregăteşte. Nu o să mai zăbovesc foarte mult pe tema aceasta, pentru că e posibil ca legea să nu trecă  de Curtea Constituţională. Mai adaug doar, ce zicea un prieten făcând referire la Alexandru Lăpuşneanul, treaba cu obligativitatea la vot e ceva de genul:  "Daca voi nu ma vreti, eu vă vreu".

1 comentarii:

Vlad spunea...

Nu cred ca va fi aprobata legea asta comisare, nu are cum...e impotriva tutror principiilor democratice :)